.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كارمندان دولت بايد قسم بخورند

دستگاه‌هاي اجرايي موظف شدند در استخدام كارمندان خود پس از طي مراحل گزينش و در بدو ورود افراد به دستگاه اجرايي، تمهيدات لازم را براي اداي سوگند و امضاي منشور توسط آنان فراهم كنند.

به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت، با تصويب وزيران عضو كميسيون امور اجتماعي و دولت الكترونيك، دستگاه‌هاي اجرايي موظف شدند در استخدام كارمندان خود پس از طي مراحل گزينش و در بدو ورود افراد به دستگاه اجرايي تمهيدات لازم براي اداي سوگند و امضاي منشور اخلاقي و اداري كارمندان دولت توسط آنان را فراهم كرده و سوگندنامه و منشور امضا شده را در پرونده پرسنلي آنان نگهداري كنند.
وزيران عضو كميسيون امور اجتماعي و دولت الكترونيك اين تصميم را بر اساس پيشنهاد معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري اتخاذ كردند.
بر اين اساس، مراسم اداي سوگند و امضاي منشور، در واحدهاي مركزي دستگاه‌هاي اجرايي با حضور معاون ثابت دستگاه (يا معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني و عناوين مشابه) و در واحدهاي استاني با حضور معاون پشتيباني دستگاه استاني (يا عناوين مشابه) برگزار مي‌شود.
همچنين دستگاه‌هاي اجرايي مي‌توانند مراسم اداي سوگند براي پذيرفته شدگان را به صورت فردي يا جمعي برگزار كنند و اگر رابطه استخدامي كارمند با دستگاه اجرايي به هر طريقي قطع شود، براي ورود مجدد وي به دستگاه مزبور يا ساير دستگاه‌هاي اجرايي مشمول، اداي مجدد سوگند و امضاي دوباره منشور اخلاقي و اداري كارمندان دولت ضروري است.
بر اساس اين مصوبه، كارمندان دستگاه‌هاي اجرايي موظفند در بدو ورود به خدمت، سوگند زير را ادا كرده و امضا كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 بهمن 1388
به حق چیزهای نشنیده مگر آنهایی که قسم خوردن وفای به عهد کردن که ما می خواهیم بار دیگر آخرین پیگاه اعتقادیرا نیز از بین ببریم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.